aishiteru~~

Kimita tuokukitemo..Kiminoi shuaguaratala..Shiniteruyo shiniteruyo~~

Tuesday, March 23, 2010

Kenangan Masa Lalu...

artwork 1














artwork 2

Hmm nk di jadikan cite,semalam aku check ar artwork2 lama untuk my praktikal nanti kan
biasala kan b4 satu2 company 2 comfirm amik kita praktikal kat company dorang harusla kena interview..sah2 ar kan kena bawa semua artwork2 yang ada..s0 aku pn tak terlepas ar dari tue semua..
s0 belik punya belik..tengok punya tengok..aku jumpa ar this 2 my drawing time study sijil kat melaka tak lama dulu..perghhh...cam xpecaya & tetiba menggamit memori kembali hihihi (^_*) cewah...ya ar bukan senangkan benda-benda sentimental values hasil keje kita masih tersimpan lagi..syukur sangat2..walaupun aku jumpa 2 artwork nie jea tapi memadai ar gak..maybe kat umah ada lagi kot..ntahla susah nak cakap coz nomad life cam aku & family faham2 la kan banyak kali berangkut barang2 ada yang ada..ada yang xada..
Artwork2 nie la yang banyak berjasa pada aku sampai la now aku degree in graphic design..so aku nak share ar artwork aku kat sini buat tatapan teman2 (^_^)..insya'allah if ada mana2 artwork2 aku lagi..aku share ar ngan korang semua ok...
Hmm cakap pasal artwork2 nie..aku tetiba teringat artwork2 aku masa study industry design (mlvk) banyak gak ar artwork2 aku kan...perghh..pendek & panjang cakap banyak ar kenangan aku time study2 nie...
So korang lihat..dengar..& rasakan la yek FezzySan punye artworks yang tak seberapa tapi bermakna g tuan empunya badan hihihi...tq..salam

No comments:

Post a Comment