aishiteru~~

Kimita tuokukitemo..Kiminoi shuaguaratala..Shiniteruyo shiniteruyo~~

Tuesday, March 30, 2010

JILLY & BILLY




moshi2..
hmm ok 2day aku nak share la sikit kan (^_*) hihihi after class ATH641 td, aku terus p foyer sebab nak beli couple box _ jilly & billy yg cute nie..comey sgt siap ada biskut tau..biskut makan la kan tp couple box tue bole dibuat perhiasan la kan tak kan nak makan gak couple box..naya jea kan hihihi...(^^,)

actually,kat foyer FSSR,UiTMM Shah Alam ada booth2 jualan ar g student2 part 3 utk dorang punya subject project management..perghh untung giler dorang boleh buat pelbagai jualan utk subject tue tapi time aku part 3 x merasa la macam dorng part 3 skang nie kan..kitaorg ms part 3 juz presentation jea huhu

xpala kan jnji budak2 part 3 punya booth2 project management meletop & best + happenning giler tau...murah pn murah gak..dorang buat 29 & 30hb mac 2010 jea..2 hari so 2day last day kan so apa g aku pn biasa ar memperbanyakkan kaum kat foyer tue beli couple box as perhiasan kan..jd la tue janji ada la gak kan darpada x beli langsung hihihi (^_^)..apa2 pun aku happy ar dapat beli couple box jilly & billy nie..that's all 4 2day..tq

lurve uollls..muahxxx (^_*)

No comments:

Post a Comment