aishiteru~~

Kimita tuokukitemo..Kiminoi shuaguaratala..Shiniteruyo shiniteruyo~~

Thursday, March 25, 2010

ANE















Ini temanya outing bersama2 adik beradik yang setia bersama berdua..hehehe cewah tapi tue ar hakikatnya (^_^)..Anyway apa2 pun ar kat my lurvely sis sometime & always bole dikatakan every weekend datang shah alam jumpa aku merangkap jalan2 g hilang stress katanya pinjam ayat ayim hahahaha :P

If aku bz dengan stdy rajin gak ar weekend akak aku datang kan if aku ada sikit masa & nak cari sikit space..g otak nie bernafas untuk asgmnt2 yang seterusnya aku balik ar umah akak aku kat nilai (^_*) Apa kata org janji dapat kuar dari bebanan yang kadang2 berminggu2 dengan asgmnt yang setiapnya perlu di siapkan, di proceed, progress, review, present, test, quiz dll

Anyway apa2 pn thanx a lot kat akak aku yang menceriakan hari2 weekend aku (^_^)..lurve u sis..muahxx & thanx 4 everything

No comments:

Post a Comment