aishiteru~~

Kimita tuokukitemo..Kiminoi shuaguaratala..Shiniteruyo shiniteruyo~~

Thursday, March 25, 2010

BESDAY PRESENT MY SIS @ AY0NG






















Moshi2 (^_^)

0k..petang2 yang agak2 panas nie aku nak share ar sikit story mory tentang besday present akak aku yang bernama ay0ng...rasanya tak terlambat kot aku nak share kat sini coz still dalam bulan yang akak aku dilahirkan iaitu bulan MARCH 10...

0k apa yang menariknya besday present yang akak aku dapat ialah JAM DINDING..cantik ar pemberian dari someone special katanya..s0 aku rasa k0rang pn dapat agak ar kan sape coz aku pn malas ar nak story mory panjang about someone special akak aku yang suka membuto tue hehehe...j0y jangan marah yek (^_*)

Kiranya jam dinding besday present yang akak aku dapat nie ada ar nilai sentimental values katanya yang hanya akak aku jea tau bila dia pandang jam dinding tue hihihihihi sendiri mau ingat la kan metafora aku nie hahahaha

Hah..spongebob tue korang jangan ar salah faham kan yang tue bukan besday present tapi pemberian tanda perkenalan ar masa mula2 akak aku kenal dengan someone special tue..s0 senang cakap time tidoq malam lena ar bila spongebob tue sisi...tue yang tahap nak berdengkur jea tue kan & tidoq tak ingat dunia hahahahaha

apa2 pun nice ar jam dinding tue..bila aku datang umah akak aku sekarang senang ar sikitkan ada jam kalu tak payah nak tau pukul bape..pukul bape kan...(^_*)

lastly..hope akak aku jz wat & see jeala cz aku pn tak dan nak g present g ms besday akak aku nie..insya'allah ada rezeki adalah kan...hmm apa2 pn yang penting 6hb Apr jangan lupa joy my besday (^_*)..lurve u..muahxx


No comments:

Post a Comment