aishiteru~~

Kimita tuokukitemo..Kiminoi shuaguaratala..Shiniteruyo shiniteruyo~~

Thursday, March 25, 2010

AEM 3488

salam & hola semua
bertemu g utk 2day (^_*)..baru hbs class copywriting..hmm 2day class ok & best ar but sikit bored cz kena wait each group nk progress work kan..

Hmm ok..2day aku bkn nk cite pasal class aku but nk cite pasal moto aku huhuhu...nak jd kan cite semalam moto aku "mcm" kena sabotaj jea tau..tau2 plat moto belakang aku ada kat tengah jalan..bia btl dari jauh aku usha cam berdebar2 hehehe tgk2 dekat btl ar plat moto aku huhuhu sape la yg sabotaj aku nie kan..semalam i mean selasa tgk ok jea bole plak pg smlm jd cm2..aduyai geram gila kan mau nya tak geram sape la punya keje nie..

Aku pun apa g amik plat moto tue terus amik hp dlm beg laptop terus call abah cite pasal plat tue...huhuhu almaklum ar aku bukannya arif sgt bab2 moto nasib ada my lurvely dad hehehe so i call jea tanya cmne kan (^_*)

Habis jea class semalam aku pn apa g p ar kedai moto sek 7 p buat plat moto baru...alhamdullillah ar cantik sikit plat 2 dari yg sebelumnya hehehe

Yang best aku nak share kat sini..ptg semalam aku msg ar adik bongsu aku..last dia msg tnya aku "plat num moto bape kena?tak akan lapar sangat makan plat"...perghhhh sentap aku but dalam masa sama tergelak & senyum kambing ar hahaha yala adik sendiri msg cm2 kan..sabar jea & aku layan kan la gak..rupa2nya nak lepaskan stress katanya hehehehe...ayim2..very da bulat tau (^_*)

Tue la kisah AEM 3488 kesayangan my lurvely dad & now me (^_^)

No comments:

Post a Comment