aishiteru~~

Kimita tuokukitemo..Kiminoi shuaguaratala..Shiniteruyo shiniteruyo~~

Friday, October 21, 2011

Allah is Calling

Assalammualaikum my lurvely comey & kamu2 yang diri nie sayangi (^_^)

Oyasuminasai~~ Ok Tonight nak share something special because ianya benar2 "NUR" yang memberi 10001 ketenangan dalam hidup sesorang itu termasuklah diri nie. Alamdullilah syukur pada-NYA kerana memberi "NUR" yang selama nie di cari2 akhirnya ketemu juga..AMIN~~ syukur sangat2...

"Sesungguhnya engkau (ya Muhammad)tidak dapat memberi hidayah petunjuk kepada orang yang engkau cintai, akan tetapi Allah yang memberi hidayah kepada sesiapa yang Dia kehendaki". (Surah al-Qasas : 56)

Buku nie amat2 memberi satu motivasi yang paling berharga especially pada diri nie kerana dalam tempoh 6 bulan hijrah yang diri nie lalui amat dipermudahkan dan alhamdullillah ianya berjalan dengan lancar atas keberkatan, keizinan dan keredhaan dr Allah S.W.T.. Sesungguhnya syukur sangat2. Moga ianya akan dipermudahkan lagi dihari2 yang dilalui dalam kehidupan nie..Amin...Amin~~

Apa yang bestnya buku nie?? Apa yang memberi satu motivasi apa diri nie?? Apa yang difikirkan bila membaca buku nie?? Kenapa mereka boleh lakukan walhal mereka "saudara-saudara kita" yang baru serta bertuah tapi tidak pada mereka-mereka yang tertentu yang sememangnya dilahirkan islam???

Persoalan2 nie lah yang memberi semangat untuk diri nie nak tahu keseluruhan isi buku yang ditulis oleh Zainudin Hashim. Ianya satu santapan minda yang amat "mircale ordinary" ^_^ So kamu2 semua harus memiliki buku nie ok untuk ilmu kerana kita hidup nie harus belajar dan terus belajar..apa orang kata kita tak akan berhenti untuk belajar sehingga lah kita kembali kepada-NYA. Betul tak?? Sikit tatapan sinopsis dibelakang cover buku nie..

Tiada apa yang terbaik dan teristimewa untuk share dengan kamu2 semua untuk malam permulaan im back untuk menjadi blogger kembali..Hope ianya memberi motivasi juga kepada kamu2 semua ok..Anything thank a lot untuk singgah di my lurvely comey monster dan menlayan untuk santapan minda, ilmu serta pembacaan kamu2 semua ok...thanks again (^_*)

Sayang kamu2 semua..muahxxx64..t8 care..hati2 selalu..Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment