aishiteru~~

Kimita tuokukitemo..Kiminoi shuaguaratala..Shiniteruyo shiniteruyo~~

Monday, January 24, 2011

Simply Red..

salam comey & kamu2 yang diri nie sayangi :)


red drop~~

Lives & Loves - Simply Red :)
As u guys know today saya nak share story ttg "RED"..macam2 huraian yg dapat kita tafsirkan mengenainya tapi bagi saya this red terlalu bermakna kerna hanya dia yg dapat rasai & mengetahuinya sama akan dapat melalui persembahan yg dilalui pada awalan yg tanpa dijangka dek kerna segalanya hanya permulaan yg tanpa di rancang..walaupun begitu ianya begitu indah & so sweet :)


red lurve~~

Kata2 mudah & simple bagi yg merasainya sama seperti saya adala when a greeting is sent from a distance..U cannot her the wishes..U cannot see the smiles But u can sense the care that comes directly from my heart :)..juz the simple words but nice to read hihihi..ss

Ok la kamu2 semua yg always masuk dalam nie comey monster thanx a lot ok..hope kamu2 semua enjoy membaca coretan sharing2 dari saya :)wlpn kadang2 ada sedikit merepek merabannya tapi tue la lumrah kehidupan utk memberi 1001 keceriaan yg bukan merepek meraban kosong...

Lastly buat yg sama merasai dis simply red & begitu gak ngn kamu2 yg setia bersama comey monster..nie khas kata2 dari saya..lovely msg for a lovely person from a lovely friend for a lovely reason at a lovely time from a lovely mind by a lovely mood in a lovely style..muahxxx64 :)

nur sayang kamu...muahxx64...t8 care..salam

No comments:

Post a Comment